Hoe te bestellen

BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en klikt op ‘Bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen.
Wanneer jouw bestelling compleet is, klik je op 'Afrekenen' en volg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:

  • iDEAL
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Afterpay

Worden er betaalkosten berekend?
Wij rekenen geen betaalkosten.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en de betaling is afgerond, krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

VERZENDEN

Worden er verzendkosten berekend?
In Nederland:

Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 75,- indien verzonden met PostNL. Voor bestellingen onder de € 75,-, betaal je € 4,95 verzendkosten.

Buitenland:
Voor bestellingen naar het buitenland betaal je € 9,95 verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In Nederland: PostNL: als je voor 17:00 uur heeft besteld, de volgende werkdag in huis. Geen bezorging op maandag, zondag en feestdagen.
Buitenland: PostNL als je voor 17:00 uur heeft besteld, binnen 3 werkdagen in huis. Geen bezorging op maandag, zondag en feestdagen.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?  
Nee, met jouw aankoop via de webshop spaar je geen punten.

RETOURNEREN

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om een artikel te retourneren. De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking, met aangehecht prijskaartje, voorzien van een ingevuld retourformulier, worden aangeleverd. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden? 
De kosten voor retourneren zijn voor jouw eigen rekening.

Wat is de procedure bij een retour?
Sluit het ingevulde retourformulier bij het artikel in de verpakking. Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbij zijn de servicepunt van PostNL of in. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op jouw rekening staat bijgeschreven.
 
Kan ik de bestelling omruilen?
Als je een artikel wilt omruilen, dien je het gewenste artikel opnieuw te bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuur je via onze normale retourprocedure terug. 

KLACHTEN

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kun je dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geef je dan aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat.

Heb je een klacht?
Ben je niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de email aan webshop@petralodewijkmode.nl of telefonisch via 0517-392275.